چرا مردم با نارسایی کلیه آسان برای دریافت عفونت می
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مردم با نارسایی کلیه آسان برای دریافت عفونت می

همانطور که همه ما می دانیم مردم با نارسایی کلیه بسیار آسان است به عفونت، 13.1٪ -35.7٪ از مرگ های ناشی از آن. کارشناسان با اشاره به عفونت نشان می دهد که سیستم ایمنی غیر طبیعی است و تابع دفاع پایین تر است.

چرا مردم با نارسایی کلیه بسیار آسان است به عفونت؟

برای بیماران مبتلا به این بیماری، ایمنی خود را به تدریج کاهش یافته خواهد شد. به علاوه مبتلا به کم خونی، کمبود تغذیه و اختلالات دیگر، آنها بسیار آسان است به عفونت. با توجه به تحقیقات افراد مبتلا به دیابت یا بیماری های کلاژنی، سالمندان و یا بیمار با هورمون درمانی است آسان تر به عفونت. اگر شما در این وضعیت همان است که ما در بالا ذکر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما را، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ دهید.

چگونه برای جلوگیری از عفونت؟

همانطور که در بالا ذکر شده است به عفونت های ایمنی کم ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری و یا کاهش میزان عفونت، شما نیاز به بهبود ایمنی اول است. سلول های بنیادی است اختراع به angulate اختلال ایمنی بدن، می تواند کمک به بهبود ایمنی تا حد زیادی. چه بیشتر، از آن می تواند عملکرد کلیه ها آسیب دیده تعمیر. بنابراین اگر شما به کسی که بسیار آسان است به عفونت هستند، شما بهتر است را فکر می کنم از آن را. در طول درمان، ما برخی از روش های درمانی دیگر ترکیب برای به دست آوردن اثر درمانی بهتر است.

علاوه بر درمان، شما باید تغذیه به اندازه کافی به بدن شما است که می تواند کمک کند به منظور افزایش ایمنی فراهم کند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه و یا نشانه های آن، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com

 





:: برچسب‌ها: اصول اولیه نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: